יום שני, 18 בינואר 2010

מקרה חירום emergency (המלצה: אפשר להעביר)

המכתב כפי שהתקבל אצלי:


חברים יקרים שלום וברכה
אני לא מאמין שאני בפועל מקליד את המייל הזה אבל לעיתים המציאות עולה על הדמיון.
לצערי לא מדובר בבשורות טובות (יהי רצון שבקרוב אוכל לבשר גם כאלה)
ייתכן ושמעתם על הטרגדיה שפקדה אותנו בשבוע האחרון בכל אופן אמסור את הפרטים כהוויתם,
בנו של אחי, שלמה ישי, בחור חסון וחזק בן 18 עבר לפני חודש ניתוח "כילה" פשוט והכל הלך למישרין, אלא שלאחר חודש החלו לו כאבים באזור הבטן בצד הנגדי לניתוח. מאחר והכאבים גברו לקח אותו אחי למיון, בחדר המיון אבחנו שיש קריש דם שנלכד באחד הורידים הראשיים וזו היא סיבת הכאב, נתנו לשלמה זריקה לדילול הדם ושחררו אותו תוך הוראה לקבל זריקה כזו כל יום במשך שבועיים וזהו.
למחרת (יום שלישי ה-12 לחודש) לאחר שקיבל זריקה שניה הוא עלה עם חבר לעשות סיבוב קטן, הם הרחיקו כ-25 מטר מהבית ושלמה התמוטט!
החבר רץ להזעיק את אחי מהבית, אחי רץ למעלה וגילה את שלמה נאבק על נשימה ומאבד את ההכרה. אחי החל לבצע פעולות החייאה שכן שלמה מת לו בידיים! בנתיים הוזעקו כוחות הצלה. כשהם הגיעו שלמה היה מחוסר הכרה ומחוסר דופק, במהלך פעולות ההחיאה שבוצעו בו חזר הדופק לאחר הרבה זמן אולם הצוות לא הצליח לייצב את מצבו של שלמה. שלמה הגיע לבית החולים "שערי צדק" במצב אנוש וקריטי, כשהוא מאבד דופק שוב ושוב (סה"כ הצליחו להחיות אותו 4 פעמים). צוות בית החולים החליט לבצע נתוח חירום להוציא את כרישי הדם שנלכדו בליבו של שלמה. הניתוח ארך כ- 41/2 שעות. לפני הניתוח אמר הרופא לאחי זהו הסיכוי האחרון להציל את חייו וזהו סיכוי קלוש! ברוך ה' הניתוח הצליח אולם שלמה נשאר מחוסר הכרה, מונשם ע"י מכונת הנשמה וחייו תלויים על בלימה.
לאחר שקראתם את התיאור המזעזע אני מתחנן אליכם לשלושה דברים שאני מרגיש שבהם תלויים חייו של שלמה:
1. תפילות, תפילות ועוד תפילות. אנא רחמו על הילד הצעיר הזה ועל משפחתו, העתירו תפילה לבעל הרחמים עבור שלמה ישי בן תמר יענטע שיבריא לחלוטין ותעורר בריא ושלם בגוף ובנפש ובתפקוד מלא.
2. זכויות, שלמה ישי זקוק להרבה זכויות ע"מ שמן השמים ירחמו, אנא קבלו על עצמיכם משהו קטן ובר קיימא להתחזקות למען רפואתו, אני בטוח שכל אחד יודע מה הוא צריך לחזק ומה גבול יכולתו לקיים.
3. כסף!. אמנם אנו רק בתחילתה של הדרך אבל למרבה התדהמה ההוצאות הם גדולות (כן, למרות קופת החולים), ההורים אינם זזים ממיטתו בטיפול נמרץ, כך שיש הוצאות לינה במלונית של בית החולים (200 שח' ליום). אנו זקוקים ליעוץ רפואי חיצוני של מומחי מוח שעלותו רבה (רפואה פרטית), כיוון שבית החולים שערי צדק אינו מתמחה ברפואת מוח. רכב שכור על מנת להצליח להגיעה לאיזו שהיא שיגרת חיים (משפחתו של אחי מונה 7 ילדים שנקלעו לעיין הסערה) כך שאשתו של אחי תוכל להמשיך לעבוד ולשמור את המשפחה מאוחדת. והוצאות מחייה שכן אחי אינו עובד ואינו זז ממיטתו של שלמה. וכמובן, הלואי שבקרוב, שיקום.
לביצוע העברה בנקאית ניתן להעביר לחשבון שלי בבנק מרכנתיל דיסקונט , מספר בנק - 17, מספר סניף - 734, מספר חשבון - 20056. או ניתן למסור ישירות למשפחה בבית החולים שערי צדק קומה 10 טיפול נמרץ לב חזה (בחדר המשפחות הסמוך).

אני מודה לכם על הנשיאה בעול עימנו ומברך אתכם שלעולם לא תזדקקו לעזרת הזולת.
בקשה אחרונה - נא להעביר מייל זה בתוספת המלצתכם לכל מכריכם וידידכם ובע"ה יראה ה' את התגייסות הציבור וישלח ישועה מהרה לשלמה ולמשפחתו


שם השולח והטלפון...


הסבר: אני מכיר אישית את השולח וכן את השולח המקורי, שניהם אנשים אמינים, ומבירור אצלם עולה כי המקרה אמיתי ורלוונטי.

כמובן שהשאלה האם לעזור ואיך, והאם להעביר ולמי הינה דעתו האישית של כל אחד, אך העובדות אכן נכונות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה