יום שני, 18 בינואר 2010

עזרה ליובל - מבלי להסתכן (המלצה: לא להעביר)

המכתב כפי שהתקבל אצלי:

אפשר לעזור מבלי להסתכן - אל תמחקו הודעה זו בבקשה ... הפיצו אותה הלאה ... תודה מכל הלב !!!
אני אבא עם אישה ו 3 ילדים.
הילד הקטן שלי, יובל, נפל מסולם על הראש וחצי מגופו משותק.
הוא צריך לעבור ניתוח, אבל אין לנו כסף בשביל זה!
חברות העוסקות בתרומות כספים בעזרת הודעות באינטרנט עוקבים אחרי הודעה זו.
כל שליחה הם נותנים לנו 4 ש"ח!!!
אנא שלחו הודעה זו לכל החברים שלכם ואולי נצליח בזכותכם להציל חיים.
המשך יום טוב

שולח... כאן הופיעו שמות ומספרי הטלפון של "השולחים" המקוריים.

הסבר:


מכתבים כאלו הם מאוד נפוצים, אך כמו שכולם יודעים הינם שטות מוחלטת. אביא קישור להסבר של חנן למכתבים כגון אלו: http://irrelevant.org.il/item.php/2725265335444244930
בנוסף, אשמח אם מישהוא יסביר לי, מדוע שחברות לגיוס כספים יעבירו כסף על העברת המכתב, אם אין בו אפילו באנר או פרסומת לארגון?

למרות שהיה מתבקש לצלצל ל"שולחים המקוריים", אך היות ואני בטוח שהמכתב שטות מוחלטת, יש לי חשש די מבוסס שמישהוא פשוט הדביק פרטים של אנשים על מכתב כדי להטרידם, ואני לא הולך לעזור לו.

עריכה: כרגע מצאתי את תגובתו של חנן למכתב הנ"ל (חבל שהמכתב המשיך להתגלגל ברשת עוד חודש), וברוך שכיוונתי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה