יום שלישי, 19 בינואר 2010

סרטון מפחיד על שפעת החזירים (המלצה: לא להעביר)

המכתב כפי שהתקבל אצלי:

אליהו שלום
קראתי באתר של חנן כהן שאתה מרים אתר עם מטרה דומה, אשמח לשמוע מה דעתך על הנושא הבא-



(שאר המכתב הושמט, שכן הוא לא רלוונטי לפוסט).


הסבראין לי את ההכשרה הרפואית המספקת, אך יש לי את מידת הפיקפוק הסביר שמעלה חשד כבד על כל הסרטון הזה. הסרטון מציג את הWHO בתור השטן בכבודו ובעצמו, שפוקד במכתב! (איזה טיפש יכתוב כזה דבר במכתב) להרוג 150M אפריקנים "מיותרים", גורם למגיפות וכ"ו, מה שדי קשה לי להאמין. בנוסף יש שם חצאי אמיתויות רבות שאני מכיר (לדוגמה שהחיסון לנגיף שפעת החזירים פותח לפני התפרצות השפעת, זה נכון, אך החיסון פותח [כמו כל חיסון שפעת] באופן כללי, ורק לאחר מכן עודכן בגירסה סופית שהתאימה לשפעת החזירים, כך שאפשר היה לרשום עליו פטנט, אך אין טעם לחשוד את החברה בהפצת הוירוס, או זה שהוירוס מכיל DNA של שפעות אחרות, לא מוכיח שהנגיף "הונדס גנטית" על יד חברות תרופות אלא פשוט שהנגיף התפתח מנגיפי שפעת על יד אבולוציה, כמו שכל ילד במגמת ביולוגיה בתיכון יודע), כך שאני משער שאם מספיק ידע רפואי, ומידע "מאחורי הקלעים", יתבררו כשיקריות טענות רבות.

הדרמטיזציה של הסרטון (מוזיקה, תמונות, אפקטים וכד"ו), מראים על מטרה ברורה ולא על דיווח יבש ואוביקטיבי (ומבלי לגרוע מכבוד המוזכרים בסרטון, אך הכינוי "טובי הרופאים בעולם" בדרך כלל אינו אוביקטיבי). בנוסף לא מצאתי קישורים בסרטון (או ליד) למסמכים המאמתים את הטענות (אני במיוחד רוצה לראות את המסמך בו הWHO רוצה להשמיד 150M אפריקנים).

לדעתי זאת שוב פעם תאורית קונספירציה קלאסית (רבים מאיתנו זוכרים איך אנשים רבים טענו שהנחיתה על הירח הייתה מבוימת על ידי ארה"ב ולא התרחשה כלל, וזה עוד לפני עידן האינטרנט, שהיה צריך משאבים רבים כדי לפרסם שטויות ואגדות), שאולי יש בה גרעין של אמת, אך רובה שקר.

שוב, אינני מוסמך לקבוע, ואין לי את ההכשרה המספקת "לתקוע מסמרות" בענין, אך לדעתי אין מקום להעביר את הסרטון, אם לא בטוחים ב100% בצידקתו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה