יום ראשון, 24 בינואר 2010

חלוקת מחשבים על ידי אריקסון (המלצה: לא להעביר)

המכתב כפי שהתקבל אצלי:




תירגום חופשי מאנגלית (שהופיע באחד המכתבים):

שלום לכולם,
אריקסון מפיצה מחשבים ניידים ללא תשלום לקידום המותג שלהם. הם מקווים להגדיל את הפופולריות שלהם ומכירה של מסע פרסום זה. כל שעליך לעשות הוא לשלוח הודעת דוא"ל על קידום זה 8 אנשים, ואז תקבל אריקסון T18 מחשב נייד.

עם זאת, אם בחרתם לשלוח דואר אלקטרוני ל -20 אנשים או יותר תקבל אריקסון R320 .

וודא כי אתה שולח העתק למייל: ....

חתומים מחלקת שיווק אריקסון.

הסבר: קיבלתי את המכתב משלוש אנשים שונים, כבר לפני זמן מה, אך לא היה לי זמן לכתוב תגובה מסודרת. כפי שניתן להסיק בקלות המכתב נראה בלתי הגיוני בעליל, עלות ההפצה של צפיה בפרסומת פר אדם הינה גבוהה מאוד (מחירו של מחשב נייד לחברה כולל משלוח הוא לערך 400$ כך שמדובר ב50$ עלות פר אדם), ולא סביר שהחברה תשלם עלויות אלו, בפרט שישנם חשיפות יתר, כתובות לא מאומתות (מה ימנע ממני לפתוח בלילה אחד 80 כתובות מייל בג'ימייל ולשלוח מכל אחד מהם מייל לכל האחרים ולקבל כך לערך 800 נטבוקים (אולי נגוון קצת מכל סוג :))), עלויות מערכת המעקב וסינון כפילויות וכד"ו. נוסף על כך, השיווק אינו מוגבל בזמן, מה ששוב חשוד מאוד, שכן מבצעי שיווק מטרתם הינה החדרת המותג בזמן כל שהוא, ולא להמשיך ולחזקו בעלויות מטורפות כאלו, ובאסטרטגיה חד גוונית.

אבל כמעט ואין מה להוסיף לאחר התגובה המנומקת והמפורטת במרגלשת, כך שאני חוזר על אותה המלצה שנתנו שם (ובעוד בערך 5 מקומות אחרים), מחקו את המכתב.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה