יום רביעי, 16 בדצמבר 2009

תפילה (המלצה: לכאן ולכאן)

המכתב כפי שהתקבל אצלי:

אבא ואמא חולים!!!


אנא הרבו בתפילה על אבא ואמא שהתגלתה אצלם יחד המחלה הנוראה.
הילדים הרכים נפלו לפתע לתוך מציאות קשה כאשר שני ההורים לא חשו בטוב ואז למרבה
הטרגדיה גילו שאחד ההורים חולה במחלה, ולאחר זמן קצר גילו גם להורה השני.
המשפחה השלווה הוטלה פתאום לתוך חלום בלהות ואנו חייבים לעשות לפחות את המעט
שביכולתנו-
להזכיר את שמות ההורים היקרים הללו בתפילת רפאינו, ולהשתדל להעתיר עבורם אפילו
פרק קטן בתהילים בכוונה:
השמות הן-
יוסף בן פרומא העניא המכונה חסידה.
חנה מרים בת אסתר ריזל

אנא ואנא העבירו לכל מי שביכולתם ונזכה שלא ישמע עוד שוד ושבר בגבולנו.


הסבר:

המכתב לא נושא תאריך בתוכו, מה שמעלה חשש לכך שבני הזוג נרפאו או חו"ש נפטרו, מה שמייתר כמובן את הצורך בתפילה או בעזרה כל שהיא. בחיפוש השמות המוזכרים במכתב ברשת נמצא עוד אדם שקיבל את המייל לאחרונה, בנוסף הציטוטים שנוספו למייל המקורי גם הם מהתקופה האחרונה, ממעביר המייל נתקבלה תגובה כי על אף שאינו מכיר את המקרה באופן אישי, הוא שמע (מאיפה? לשולח פתרונים) כי המקרה די טרי.

לסיכום, אין באפשרותי כרגע לקבוע במהימנות מה מצבם של בני הזוג הנ"ל, אשתדל לעדכן אם ימצא בידי מידע חדש.

כמובן שכל מי שיש בידו מידע כל שהוא על מצבם של בני הזוג הנ"ל, אשמח אם יוכל לשולחו לי לתועלת כולם.

8 תגובות:

  1. המקור כנראה כאן:
    http://www.shtaygen.co.il/?CategoryID=1526&ArticleID=6288

    השבמחק
  2. ככלל אני ממליץ להטריש (לשלוח לזבל) כל מכתב המבקש, מתחנן, מעודד, מפתה (מיקרוסופט משלמת...) לשגרו ישירות בראש של כל ידידיך מכריך (לשעבר?)- - קורבנותיך

    כמה כללים:

    1. העברת מייל, נקה אותו תחילה מכל סרחי העודף שנוספו לו ומכל כתובות הנמענים עד האחרונה שבהן!

    2. קיבלת מייל כזה, בקש מהשולח (במידה והוא מנמעניך) לחדול לחלוטין לשגר בך מיילים כאלה

    3. אם המייל (השרשרתי) מגיע ממקור בלתי מזוהה, הגדר אותו מייד כספאם והורד את המים אחריו.

    4. אם "חברך" ממשיך/ה לשגר בך זבלים כאלה, הטרח עצמך ונזוף בו על טיפשותו הרבה בקחתו חלק ביצירת זוהמה זו, אבל הפעם בחר ב- "השב לכל" כלומר בתפוצת נאטו לכל רשימתו של הטיפש שבוודאי גלוייה לעין כל כטיפשותו.

    5. אתה "חושד" שמא מייל זה הינו חשוב באמת - ברר את אמינותו, בדוק באתרי בדיקה, צלצל לטלפונים שבו (אם ישנם כאלה).
    אם גילית כי הוא כבר אינו רלוונטי/שיקרי, פעל עפ"י ההנחיה הקודמת והכה ללא רחמים בטיפש ובקורבנותיו (שימשיכו בוודאי את השרצת המיילים הסובבים האלה)

    קפיש?

    עמי שחר בניכר המושלג, דצמבר 2009

    השבמחק
  3. עוד,

    בניגוד להמלצתך: "לכאן או לכאן" על מכתב אידיוטי זה, אלי, אני הייתי ממליץ מייד להשמידו ולו רק כי הוא פותח פרצה בלתי רצוייה בנחישות הרופסת ממילא של רוב קורבנותיו, ומכאן קלה אצבעם על הדק המקלע הארור של: TO לכל רשומותיהם.

    ניתן לחבר מכתבים מן הסוג הדפוק שלעיל לשגרם בקבוצת טיפשים שימשיכו לסובבם ברשת כחבורת זומבים ללא בקרה ומעצור, ואז, היוזם יכול להתרווח על כסאו (שבשרותים) ולגעות בצחוק - הצליח לו.

    המלצתי החד-משמעית - להטריש מייד!

    השבמחק
  4. ישר כוח על היזמה....

    השבמחק
  5. עלה והצלח - אבל שים לינק לחנן!

    אנונימי 2

    השבמחק
  6. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  7. אליהו ק. כל הכבוד על היוזמה
    אני מציע שני דברים
    א. לפרסם מייל אליו ניתן להפנות את המכתבים
    ב. לבדוק כל מכתב לפני פרסומו אם הופיע בעבר באתר של חנן
    כך שיפורסמו בבלוג החדש שלך רק מכתבי שרשרת חדשים
    עלה והצלח

    השבמחק
  8. אני חדש בכל הנושא של הבלוג, כך שרק עכשיו שמתי לב שיש תגובות, סליחה מכולם.

    לעמי, אני מסכים איתך שהמכתב לא ראוי להעברה, אך כיוון שאינני יודע בוודאות שהמכתב שקר/שטות אני מעדיף לכתוב המלצה נטרלית.

    לאנונימי, הייתי שמח לשים לינק לחנן (שמתי גם בפוסט הראשון), תוכל להדריך אותי איך לעשות זאת (אני עדיין לא הצלחתי לערוך את התבנית של הבלוג)?

    לRoiy, כמובן שאני בודק קודם, במקרה שמכתב יופיע כבר אצל חנן אני יקשר אליו ויביא את המלצתו של חנן, אם כי כנראה אכתוב גם דעה משל עצמי גם אם היא זהה לשל חנן, ובמיוחד אם היא שונה. ניתן לשלוח אלי מייל באמצעות הפרופיל, הייתי שמח להוסיף עמוד צור קשר, אלא שעדיין אינני יודע איך.

    השבמחק