יום רביעי, 16 בדצמבר 2009

תחילת הבלוג

תמצית:

בעקבות דבריו של חנן כהן מהאתר הידוע "לא רלוונטי" על יציאה לחופשה ועל רצונו לראות עוד אנשים שעוסקים בתחום מכתבי השרשרת, החלטתי להקים בלוג זה על מנת לעסוק גם אני במכתבי שרשרת עד גבול יכולתי.

פירוט:

כמעט לכל אחד מאיתנו נשלחים מכתבי שרשרת שונים, תוך בקשה להפיצם הלאה. בעוד חלק מן המכתבים הינם מכתבים שהפצתם מועילה ויכולה לשרת מטרה חשובה לפחות בעיני שולח המכתב, מכתבים רבים אין בהם תועלת ומשלוחם מעמיס שלא לצורך על הרשת, וחלקם אפילו מכילים מידע בלתי חוקי או מוטעה אשר שליחתו עלולה להזיק לשולח המכתב ו/או למקבלו.

לצורך כך הוקם לפני שנים מספר האתר "לא רלוונטי" אשר מטרתו לבחון את מכתבי השרשרת השונים, ועל ידי כך להמליץ לציבור איזה מכתבים להפיץ ואיזה לא.

ב16 בדצבר 2009 הודיע חנן כהן על רצונו לראות עוד אנשים בוחנים ומגבשים המלצות לגבי מכתבי שרשרת, ובשל כך החלטתי לנסות לעסוק גם אני בתחום זה.

כמובן שהנני חדש בנושא, ועל כן אין לי עדיין את כל הידע, הכלים והנסיון לחקור כל מכתב שרשרת המופץ ברשת, אבל אני מקווה שבמשך הזמן אלמד את "העבודה" ואעשה כראוי. מה שהנני מתחיב כמובן, זה לדייק בעובדות ולרשום בכל רשימה את מידת הוודאות בו הנני כותב את ההמלצה, וכן את המקורות (במידת ואפשר) בהם השתמשתי על מנת להגיע אליה.

כמובן שאשמח לקבל מכתבי שרשרת לצורך חומר לאתר, וכן: עצות, הארות והערות הנוגעות לרשימותי, ניתן לשלוח לי דוא"ל דרך הפרופיל שלי בבלוג.

13 תגובות:

  1. כל הכבוד על היוזמה! נעזרתי המון באתר של חנן, ובשמחה אבקר באתר שלך, ואעזור במידת היכולת!

    השבמחק
  2. יישר כוח! מקווה שאתה יודע למה אתה נכנס, ושתעשה את השירות מהימנה. זה כנראה לא קל, אם חנן התייאש, אבל מאד מועיל לכולנו.
    בהצלחה.
    גלית

    השבמחק
  3. חזק ואמץ! אני בטוחה שתעשה עבודה נאמנה.

    השבמחק
  4. מאוד נחוץ שרות זה.
    תודה גם לחנן.
    בהצלחה!

    השבמחק
  5. בהצלחה! שירות חשוב ומרתק.

    השבמחק
  6. כל הכבוד על הרמת הכפפה! בהצלחה!!!

    השבמחק
  7. כל הכבוד על היוזמה
    עלה והצלח וזכור: "אין מעלית להצלחה, יש מדרגות והרבה"
    אני בטוחה שתלמד טוב את העבודה ותניב תוצאות טובות

    השבמחק
  8. כל הכבוד! היינו יתומים כמה ימים ושוב יש לנו אבא...

    השבמחק
  9. בהצלחה!!!

    לאן אפשר לשלוח אינפו' עם מידע חשוב שיש לפרסם בבלוג/ אתר שלך?

    אפרת

    השבמחק
  10. מחזקת את ידיך בעקבות יציאתו של חנן לחופשה (שאני באופן אישי מקווה שהחופשה תהיה קצרה וחנן יצבור כוחות ויחזור אלינו). אני מודעת לכך שזו משימה גדולה, אבל, כולנו יודעים כמה היא חשובה וכמה היא עוזרת לנו בשיקולינו אם להעביר מיילים הלאה או לא. אז הרבה הצלחה.

    השבמחק
  11. תודה לכולם על התמיכה!

    לאפרת,

    כרגע ניתן לשלוח למייל שלי דרך הפרופיל, בהמשך (לאחר שאלמד איך), אעשה עמוד צור קשר מסודר.

    השבמחק
  12. כל הכבוד!!!

    השבמחק
  13. בהחלט נכונה ציינת כי ישנם מכתבי שרשרת אשר מעמיסים על הרשת לחינם ויש כאלה שתורמים ויוזמים שינוי או מודעות. בגלל סוג המכתבים הראשון הוצא חוק על שליחת מכבתי ספאם- לכן אני בהחלט מציע לך לבחון את הנושא- עד כמה שאני יודע אתה יכול לשלוח מכתב אחד לכתובת אי-מייל בכדי לברר האם בעל האי-מייל מוכן לקבל ממך מכתבים- אם לא, אסור עליך לשלוח לו מכתבים נוספים ללא הסכמו- ואתה עלול להיות מועמד לדין. בהחלט מומלץ להשתמש בקבוצות הפצה להן נרשמים המשתמשים ומאשרים כי ברצונם לקבל ממך מכבתים - זה גם מאוד נוח ברוב המקרים. המון בהצלחה וכל הכבוד על היוזמה.

    השבמחק