יום רביעי, 10 באוגוסט 2011

הבלוג חזר לתפקד

שלום לכולם!

צר לי על שנטשתי את הבלוג בכזאת פתאומיות, הסיבה לנטישה הייתה גיוסי לצה"ל. לפני הגיוס חשבתי שאוכל להמשיך לעדכן את הבלוג, אך כשחזרתי מהטירונות לבית הייתי גמור כך שלא היה לי ראש לשום דבר, כך זה נמשך טירונות, קורס, בסיס חדש, עוד העברה וכן הלאה...

היום ברוך השם אני משרת בבסיס עם סדר יום קבוע (רציתי לבחון זאת במשך תקופה לפני שאני מתחייב להפעיל שוב את הבלוג) ועושה יומיות, כך שאוכל לעדכן את הבלוג באופן פחות או יותר סדיר.

ניתן לשלוח מכתבים לבדיקה ובעז"ה אשתדל לענות עליהם במהירות האפשרית, כמו כן בימים הקרובים אתחיל להעלות את המכתבים שנשלחו אלי בתקופה שהבלוג לא היה פעיל (לצערי בעקבות תופעת מיחזור מכתבי שרשרת) הם ככל הנראה רלוונטים גם היום, או יהיו רלוונטים עוד מעט), וכמובן אשפר את העיצוב של הבלוג כפי הערות הקוראים.

שלכם,

אליהו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה